Modulele aplicației IntegraCity

Registratură Electronică
Documentele pot fi înregistrate în Registratura Generală sau în unul dintre registrele secundare pentru a asigura gestionarea, clasificarea și distribuirea lor adecvată.

Managementul Documentelor
O soluția digitală propusă pentru procesul de gestionare, distribuire și administrare a documentelor, o alternativă eficientă pentru înlocuirea metodelor tradiționale.

File Manager
Documentele pot fi încărcate, stocate și gestionate în cloud pentru o mai bună organizare a acestora. Sistemul include funcționalități de căutare și filtrare avansată.

Arhivare Electronică
Modulul permite gestionarea și stocarea documentelor într-o arhivă digitală securizată, construirea de unități arhivistice și nomenclatoare.

Managementul Resurselor Umane
Permite gestionarea eficientă a resurselor umane într-o organizație. Acesta integrează și automatizează diverse procese de HR, oferind funcționalități care optimizează gestionarea personalului.

Managementul Flotei Auto
Există posibilitatea gestionării flotei de vehicule, monitorizarea km parcurși, gestionarea costurilor și a cheltuielilor și monitorizarea stării vehiculelor.

Chat
Facilitează comunicarea internă între angajați prin funcționalități precum mesagerie în timp real, canale dedicate pentru diferite echipe, partajarea rapidă a documentelor și căutare în conversații.

Calendar
Permite gestionarea eficientă a programărilor și întâlnirilor prin crearea și organizarea evenimentelor, trimiterea de invitații, notificări pentru termene limită și integrarea cu alte aplicații.

Modul GDPR
Asigură conformitatea cu reglementările privind protecția datelor personale. Gestionarea consimțământului utilizatorilor, accesul și modificarea datelor personale, raportarea incidentelor.

Managementul Fondurilor Europene
Modulul permite analiza ghidurilor de finanțare europene și gestionarea completă a programelor de finanțare accesate de către instituție.

Gestiune
Optimizează administrarea resurselor și proceselor interne, urmărirea stocurilor, gestionarea bugetelor, monitorizarea activităților și raportarea performanței.